Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială HunedoaraAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Hunedoara
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Hunedoara
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
      • Legislație organizare ANPIS
    • Acte constitutive
    • Conducerea instituției
    • Mesajul directorului executiv
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Buletine informative lunare
    • Anunțuri diverse
    • Anunțuri de angajare
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • VMI
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Agenți de muncă temporară
    • Furnizori de servicii sociale acreditați
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achizitii publice
    • Link-uri utile
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Transparență
  • Formare profesională
  • Transparența achizițiilor
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Control managerial intern
  • Date cu caracter personal
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
      • Legislație organizare ANPIS
    • Acte constitutive
    • Conducerea instituției
    • Mesajul directorului executiv
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Buletine informative lunare
    • Anunțuri diverse
    • Anunțuri de angajare
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • VMI
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Agenți de muncă temporară
    • Furnizori de servicii sociale acreditați
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achizitii publice
    • Link-uri utile
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Transparență
  • Formare profesională
  • Transparența achizițiilor
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Control managerial intern
  • Date cu caracter personal
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație
      • Legislație organizare ANPIS
    • Acte constitutive
    • Conducerea instituției
    • Mesajul directorului executiv
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Buletine informative lunare
    • Anunțuri diverse
    • Anunțuri de angajare
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
      • ALOCAȚIE DE STAT PENTRU COPII
      • INDEMNIZAȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • STIMULENT DE INSERȚIE PENTRU CREȘTEREA COPILULUI
      • ALOCAȚIE PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI
      • AJUTOR SOCIAL (VENIT MINIM GARANTAT)
      • VMI
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Agenți de muncă temporară
    • Furnizori de servicii sociale acreditați
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achizitii publice
    • Link-uri utile
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Transparență
  • Formare profesională
  • Transparența achizițiilor
  • Integritate instituțională
    • Etică
    • Strategia națională anticorupție
    • Mecanismul de raportare a încălcării legii
  • Control managerial intern
  • Date cu caracter personal

Convenții încheiate cu bănci

  • Pagina principală
  • Informații de interes public
  • Convenții încheiate cu bănci ...
  • ALPHA BANK DEVA
  • BCR
  • PATRIA BANK
  • BRD
  • BANCA TRANSILVANIA
  • CEC BANK
  • ING BANK
  • INTESA SANPAOLO
  • FIRST BANK
  • RAIFFEISEN BANK
  • UNICREDIT TIRIAC BANK
  • GARANTI BANK
  • EXIMBANK

 

Sari la navigare

ANUNȚ

ÎN ATENȚIA ASOCIAȚIILOR, FUNDAȚIILOR ȘI CULTELOR SOLICITANTE DE SUBVENȚII DE LA BUGETUL DE STAT ÎN BAZA LEGII NR.34/1998

PENTRU ANUL 2025

Plăți în avans în conturile persoanelor cu dizabilități

Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS), prin agențiile teritoriale va vira în avans, în conturile bancare beneficiile de asistență socială pentru sprijinirea persoanelor cu nevoi speciale. Conturile vor fi alimentate vineri, 13.09.2024 pentru următoarele tipuri de beneficii:

  • Drepturi acordate persoanelor cu dizabilități în conformitate cu Legea nr. 448/2006;
  • Bugetele personale complementare acordate lunar persoanelor cu dizabilități;
  • Indemnizaţia lunară acordată persoanelor cu handicap grav şi accentuat;
  • Indemnizaţia lunară de însoţitor pentru persoanele cu handicap vizual;
  • Alocaţia lunară de hrană pentru copiii cu handicap de tip HIV/SIDA.

Potrivit bazei de date a ANPIS, la nivel național sunt înregistrați 907.887 de beneficiari ai acestor drepturi, iar cuantumul de plată pentru luna septembrie este de 571.467.648 lei.

Anunț

Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Anunț important prelungire ICC, stimulent de inserție, concediu de acomodare pentru domeniile de activitate restricționate de autorități conform H.G. nr. 394/2020

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Anunț în atenția solicitanților de subvenții de la bugetul de stat în baza Legii nr.34/1998 pentru anul 2021

Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoana dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități ? Apelează Agenția Județeană pentru Plăti și Inspecție Socială Hunedoara prin Call center, la numărul 021.9309 sau trimite o sesizare scrisă pe adresa de email: ajpis.hunedoara@mmanpis.ro și o echipă a inspecției sociale va răspunde prompt sesizării dumneavoastră, făcând verificările necesare în teren. Acest serviciu este disponibil în intervalul orar 8.00-16.30 de luni până vineri prin numărul de Call center, iar sămbăta și duminică la numărul de telefon 0711088160( nr inspector).Precizăm că în conformitate cu art. 7 din ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, “petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanțe”.

Anunt privind derularea unei noi sesiuni de depunere de solicitări de finanțare de către beneficiarii centrelor de zi și rezidențiale publici și private in baza Hotărârea Guvernului nr. 973/2012 privind aprobarea procedurii de acordare a sumelor din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale

GHID VOUCHERE SOCIALE

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenției pentru Plăți și Inspecție Socială Hunedoara din Deva, Piața Unirii nr.2, în intervalul orar: 09.00 – 16.00.

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

TelVerde

Articole recente

  • Informatii cu privire la proiectele: “Sprijin pentru persoanele defavorizate în vederea asigurării alimentelor de baza/mese calde”, cod MySMIS 3362396 și “Sprijin pentru cuplurile mamă-nou-născut defavorizate”, cod MySMIS 334177, implementate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, în calitate de beneficiar, și finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, din Fondul Social European Plus 16/05/2025
  • Rezultatul final la concursul de recrutare organizat în data de 07.05.2025 – proba scrisă și 12.05.2025 – proba interviu – inspector, Compartimentul Comunicare, relații cu publicul și relații publice 13/05/2025
  • Rezultatul final la concursul de recrutare organizat în data de 06.05.2025 – proba scrisă și 12.05.2025 – proba interviu – expert, Compartimentul Gestionare debitori și creditori 13/05/2025
  • Rezultatul final la concursul de recrutare organizat în data de 30.04.2025 – proba scrisă și 12.05.2025 – proba interviu – inspector social, Compartimentul Inspecție socială 12/05/2025
  • Rezultatul probei interviu la concursul de recrutare organizat în data de 12.05.2025 – inspector, Compartimentul Comunicare, relații cu publicul și relații publice 12/05/2025

Arhivă

l

Plăți în avans în conturile persoanelor cu dizabilități

Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS), prin agențiile teritoriale va vira în avans, în conturile bancare beneficiile de asistență socială pentru sprijinirea persoanelor cu nevoi speciale. Conturile vor fi alimentate vineri, 13.09.2024 pentru următoarele tipuri de beneficii:

  • Drepturi acordate persoanelor cu dizabilități în conformitate cu Legea nr. 448/2006;
  • Bugetele personale complementare acordate lunar persoanelor cu dizabilități;
  • Indemnizaţia lunară acordată persoanelor cu handicap grav şi accentuat;
  • Indemnizaţia lunară de însoţitor pentru persoanele cu handicap vizual;
  • Alocaţia lunară de hrană pentru copiii cu handicap de tip HIV/SIDA.

ANUNȚ

PENTRU ANUL 2025

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Despre ANPIS

  • Acte constitutive
  • Legislație
  • Conducerea instituției
  • Organizare
  • Alte agenții teritoriale
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Harta site-ului
  • Legături utile
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate
Se asigură accesul persoanelor cu deficiențe de auz la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini”, conform programului de lucru.

Informații utile pentru cetățeni

Procedura de depunere a documentelor referitoare la DL nr.118/1990
ANUNȚ EVALUARE FINALA SUBVENTII IN BAZA LEGII nr.34/1998 PENTRU ANUL 2021
ANUNȚ IMPORTANT PRELUNGIRE ICC, STIMULENT DE INSERȚIE, CONCEDIU DE ACOMODARE PENTRU DOMENIILE DE ACTIVITATE RESTRICȚIONATE DE AUTORITĂȚI CONFORM HG 394/2020
ANUNȚ în atenția solicitanților de subvenții de la bugetul de stat în baza Legii nr.34/1998 pentru anul 2021
Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE !

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Harta site-ului
  • Legături utile
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Telefon call center:

0219309 – Beneficii Sociale

Adresă
Piaţa Unirii nr. 2, cod poștal 330152, Deva

Telefon
0254 215521  Secretariat

E-mail
ajpis.hunedoara@mmanpis.ro 

Politica de confindețialitate

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Hunedoara.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.De acordDespre cookie-uri